Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Προαγωγή Υγείας

Αύριο πρωί - πρωί, δίνω το μάθημα "Προαγωγή Υγείας". Ωραίο και χρήσιμο μάθημα κατ' εμέ. Ένα μάθημα που έχει να σου προσφέρει πολλά μιας και απ' ότι βλέπουμε τα παιδιά πλέον έχουν καταντήσει βαρελάκια και έχουμε και εμείς λόγο σ' αυτό.


Στη φιλοσοφία τώρα τι έκανα;! Θα δείξει! Δεν μπορώ να είμαι σίγουρη ποτέ με αυτό το μάθημα. Από τις 6 ερωτήσεις να κάνουμε τις 2. Εύκολο θα πει κάποιος! Τέτοια επιλογή που αλλού να τη βρεις; Κι όμως όταν το μάθημα γίνεται από 2 καθηγητές και ο καθένας βάζει από 3 δικές του ερωτήσεις τότε τα περιθώρια επιλογής είναι πολύ πιο μειωμένα. Λέω σε πόσα διαφορετικά πράγματα να εστίασε ο άλλος καθηγητής; όλο και κάπου μπορεί να πιαστώ και από καμιά δική του ερώτηση! Αμ δε! Που τέτοια τύχη;






Ξεκινάω διαβάζω το γραπτό, τις 3 πρώτες ερωτήσεις λες και ήρθαν από άλλο πλανήτη. Συνεχίζουμε στην 4η & 5η όπα δικέ μου εδώ είμαστε κάτι πιάνουμε! 8 κόλλες Α4 να φιλοσοφώ, το χέρι να πρήζεται ναααα... και βαθμός.... (Ελπίζω να λυπηθεί το μελάνι που σπατάλησα και αν είμαι και λίγο εκτός να το φτιάξει)


Δεν είμαι της Φιλοσοφίας κύριε καθηγητά, ούτε και θα φιλοσοφήσω ποτέ στα παιδιά! Πέρασέ με να τελειώνει αυτός ο γολγοθάς, έχω και άλλα πιο σημαντικά μαθήματα να κάτσω να συγκεντρωθώ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers