Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Τάδε έφη.... Φιλοσόφίες...

Τάδε έφη ο ένας και τάδε έφη ο άλλος... Είμαι άραγε και εγώ μια φιλόσοφος; Από εκεί πέρασα και δεν άγγιξα! Δεν το κατέχω βρε παιδί μου όλο αυτό, δεν με εκφράζει το να φιλοσοφώ περί εκπαίδευσης!
Τη ζωή ναι μπορώ να τη φιλοσοφήσω πολύ πιο εύκολα!
Ένα ολόκληρο εξάμηνο πες για τον ένα πες για τον άλλο, οι μόνοι κατ' εμέ οι οποίοι ανήκουν στη Φιλοσοφία είναι Πλάτωνας, Σωκράτης, Αριστοτέλης και όλοι αυτοί της παλαιάς εποχής... Όλοι οι άλλοι οι σημερινοί δε μου εμπνέουν όλη αυτή την ατμόσφαιρα της Φιλοσοφίας.
Υπαρξισμός..., τι είναι το καλό και το κακό.... τι είναι δημιουργικότητα κ.λ.π μου προκαλούν πονοκέφαλο όταν διδάσκονται μέσα από ένα πλέγμα διδασκαλίας (ίσως το αναφέρω άλλη φορά)

Αύριο γράφω αυτό το μάθημα, 8:30 η ώρα, με τη δροσούλα, μακάρι να μην βάλει θέματα τα οποία θα μου κάψουν τα εγκεφαλικά κύτταρα πρωινιάτικα.
Αν και χλομό το κόβω να περνάω με κανένα ιδιαίτερο βαθμό.... Αλλά έστω και να περάσω το μάθημα να φεύγει από πάνω μου.
Από την 1η μέρα το ένιωθα να με πνίγει ελπίζω να μην με πνίξει ολοκληρωτικά!
Είδωμεν αύριο με τα θέματα και μετέπειτα με το βαθμό που θα πάρουμε...
Καλή μου επιτυχία και πάλι... έρχεται Σαββατοκύριακο :)

posted under |

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Pour pour en i filosofia je mono!

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers