Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Πρακτική finito...

Κάπου εδώ τελείωσε και η πρακτική μας... 
Δεν μπορώ να πω ωραία πέρασα... όμορφες αναμνήσεις...
Φυσικά δεν μπορούν να είναι τα πάντα ρόδινα μέσα σε μια σχολική τάξη, υπάρχουν και τα πάνω, υπάρχουν και τα κάτω... φτάνεις να ξέρεις να τα αντιμετωπίσεις με το σωστό τρόπο...
Παραδίδω την πρακτική μου στον καθηγητή και με γουρλωμένα μάτια μου λέει
Κ: Τι είναι όλο αυτό μάνα μου;
G: H πρακτική μου... 254 σελίδες... (Απορώ αν θα καθίσει να τη διαβάσει :D )


Μας μένει ακόμη μια πρακτική... 2 μήνες καθημερινά στο σχολείο... Θα πιεστούμε λίγο αλλά αξίζει τον κόπο είναι μια εμπειρία που μόνο όταν τη ζήσεις καταλαβαίνεις ουσιαστικά κάποια πράγματα...


Από αύριο και η εξεταστική μας...
1ο Μάθημα: Διδακτική των Μαθηματικών


Καλή επιτυχία σε όλους μας... 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers