Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Πρωί Πρωί .... Μαθηματικοί...

Και ναι... ξεκίνησε η εξεταστική μου, με πρώτο μάθημα, ποιο άλλο! Τα Μαθηματικά...
Αγαπημένο μου δεν το λες... αλλά φέτος κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον μου, να 'ναι καλά η καθηγήτριά μου. Τόσο καλά το παρέδιδε το μάθημα που δεν έχασα ούτε μια διάλεξή της!


Από τα 6 ζητήματα να κάνουμε τα 5 μέσα σε χρονικό περιθώριο 2 ωρών.
Τσίμα, τσίμα πρόλαβα, μιλάμε το χέρι μου δεν το ένιωθα! Δεν έχω μάθει να γράφω γενικά πλέον σε χαρτί. Ό,τι γράφω είναι όλα στον υπολογιστή


Χθες κοιμήθηκα γύρω στις 1, ήρθε το νινί μου από τη δουλειά η ώρα 1:30 , εγώ τον ύπνο του δικαίου... Τον ένιωσα βασικά όταν ήρθε αλλά ήμουνα τόσο κουρασμένη που ήμουνα ξύπνια με κλειστά τα μάτια :D


Έχουμε μετακομίσει πριν λίγες μέρες, ότι πιο δύσκολο εν καιρό εξετάσεων αλλά χαλάλι... 
Το κρεββάτι δεν είναι δικό μας και τρίζει! πας να κουνήσεις το πόδι τρ... πας να κουνήσεις χέρι τρ.... όσο για να αλλάξεις πλευρό τρρρρρρ.... ούτε νυχάκι δεν μπορείς να μετακινήσεις χωρίς να ξυπνήσεις τον άλλο!


Το μωρό δεν το πειράζει όταν γυρνάω εγώ, όμως όταν γυρνάει εκείνος, δεν μπορώωωωωω ξυπνάω!!! Γυρνάει και λίγο ατσούμπαλα, θες δε θες ξυπνάς! Με τη τσίμπλα στο μάτι ήρθα στη σχολή για να γράψω Μαθηματικά, πάλι καλά τα κύτταρα του εγκεφάλου μου είχαν μπει σε κάποια λειτουργία :p


Βατά τα θέματα για κάποιον ο οποίος παρακολουθούσε τις διαλέξεις της... 
Τώρα αναμένουμε τα αποτελέσματα....
Καλή μας επιτυχία... :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers