Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Ινδία...

Πηγαίνω για πρακτική σε διάφορα σχολεία και ενθουσιάζομαι όταν βλέπω ακόμη δασκάλους να έχουν κέφι και μεράκι να φτιάξουν πράγματα και να κάνουν μια όμορφη διδασκαλία...


Προχθές όμως ήταν η δική μου σειρά να κάνω ένα μάθημα στα παιδιά, θα ερχόταν και ο υπεύθυνος καθηγητής μου να παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου. Είχα τρομερό άγχος στην ιδέα αρχικά αλλά πέρασε όταν έπεισα τον εαυτό μου ότι κάνω μάθημα για τα παιδιά και όχι για τον καθηγητή :)


Τι μάθημα να κάνω...; Μου ανέθεσαν το κεφάλαιο 9 της Γεωγραφίας ΣΤ΄ τάξης (Η Ινδία).
Ήταν το εισαγωγικό μέρος αυτού του κεφαλαίου και δεν ήθελα να κάνουμε το απλό και στεγνό μάθημα, όπου ανοίγουμε τα βιβλία, διαβάζουμε και αυτό ήταν, ό,τι έμεινε- έμεινε.
Ήθελα να είναι ένα μάθημα που θα τους μείνει, θα έχουν να θυμούνται κάτι ιδιαίτερο.


Η πολλή σκέψη τρώει τον αφέντη...Είχα μια μέρα στη διάθεσή μου να σκεφτώ πως θα προγραμματίσω το μάθημά μου και ένας τρόπος που ομολογουμένως με βοήθησε πολύ ήταν η ιδέα της ιδεοθύελλας! Κάθισα και έγραψα σε ένα κομμάτι χαρτί λέξεις οι οποίες σχετίζονταν με την Ινδία όπως (βούδας, ιερή αγελάδα, Ταζ Μαχάλ, ταντούρι κ.λ.π). Με την πάροδο της ώρας μου έρχονταν όλο και ένα ιδέες για το μάθημα...και κατέληξα...


Μπήκα στην αίθουσα της τάξης...ντυμένη Ινδή! (Γέλιο από τα παιδιά μπόλικο...) Δε μιλάω..περιμένω να τελειώσουν τα γέλια και τότε τους λέω στα Ινδικά "νάμαστι" = γειά σας (τώρα που έμαθα Ινδικά; Το google να'ναι καλά). Την ενδυμασία της Ινδής την ενοικίασα από ένα κατάστημα με είδη καρναβαλιού. 
Είχα και ένα μαθητή μου για βοηθό (ντυμένος και αυτός κατάλληλα...)
Επειδή δεν ήθελα να μιλήσω και πολύ στο μάθημα τους λέω με Ινδική προφορά:
"Έχω έρτει από πολύ μακριά..Δε μπορεί μιλήσει...γι' αυτό έχει βοηθό μπορήσει..." (άλλα γέλια εκεί.!).


Πως είναι ο γητευτής που χρησιμοποιεί τη φλογέρα και βγαίνει από το καλάθι ένα μαγεμένο..υπνωτισμένο φίδι...έτσι και εγώ...πήρα μια φλογέρα και καθώς έπαιζα ο μαθητής μου βοηθός πέρναγε από κάθε ομάδα παιδιών με ένα καλάθι στα χέρια το οποίο είχε μέσα διάφορες εικόνες από Ινδία, με κάποιες πληροφορίες από πίσω. Το κάθε παιδί διάβαζε τα στοιχεία της εικόνας και συζητάγαμε λίγο καθώς έβλεπαν και την εικόνα μέσω βιντεοπροβολέα όλοι μαζί.
Το καλάθι μας είχε και αγαλματίδιο του βούδα αλλά και ένα βαζάκι με λίγο κάρυ! 


Πήραμε και το χάρτη και είδαμε που βρίσκεται η Ινδία σε σχέση με την Κύπρο και κλείσαμε με κάποια Ινδικά τραγούδια...


Είχαμε φυσικά και τους μικροταραξίες μας αλλά όλα μια χαρά! Ενθουσιάστηκαν όλοι και αυτό ήταν η ικανοποίησή μου.


Το επόμενο εξάμηνο θα είναι και το πιο δύσκολο, εννοώντας απαιτητικό μιας και θα πρέπει για 2 μήνες καθημερινώς να είμαι σε σχολείο και να ετοιμάζω σχέδια μαθήματος για κάθε διδασκαλία. Κέφι και φαντασία να υπάρχει και όλα θα είναι μια χαρά :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers