Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Ύπνος

Η πιο ωραία ώρα, η ώρα της απόλαυσης είναι η ώρα του ύπνου...έλα όμως που τις τελευταίες μέρες έχει γίνει η πιο δύσκολη στιγμή για μας (εννοώντας εμένα και του συντρόφου μου...) 
Το έτερον ήμισυ δεν μπορεί να κοιμηθεί διότι νιώθει ότι το κρεββάτι είναι προσανατολισμένο στη λάθος μεριά. Έχουμε δοκιμάσει να κοιμηθούμε απ' όλες τις πιθανές μεριές αλλά και πάλι τα ίδια...
Απ' την άλλη εγώ γιατί δεν κοιμάμαι...; Διότι όταν γυρνάει από τη μια μεριά στην άλλη , γυρνάει κάπως άτσαλα και κουνάει όλο το κρεββάτι...άθελά του μεν αλλά ως συνέπεια να ξυπνάω (όχι για πολύ) αλλά δεν έχω τη συνεχή ροή του ύπνου...
Τι να κάνω...; Τώρα θα μου πεις και πιο παλιά έτσι δεν ήτανε; Έτσι ήτανε δεν ξέρω τι πάθαμε και οι 2 αυτό το διάστημα ξυπνάμε άυπνοι... Είναι φυσικά και ένα τεστ για το πως θα είναι ο ύπνος μου στα επόμενα χρόνια με κανένα νινάκι... Τουλάχιστον να ξεκουραστώ τώρα....
Γίνεται;;;!!! :D


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers