Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Καλοκαιρινές διακοπές...

Πάει και εξεταστική! Επιτέλους... νιώθω να φεύγει ένα μεγάλο άγχος και να επικρατεί μόνο η ηρεμία μέσα μου.
Ξεκινάνε οι διακοπές μου μέχρι τον Οκτώβρη αν και από σήμερα Δευτέρα πρωί πρωί στις 8.30 η ώρα πρέπει να παρουσιαστώ στη δουλειά μου. Δε με χαλάει καθόλου το γεγονός αυτό μιας και και είναι ένας χώρος οικείος για μένα. Τώρα το φετινό πόστο δεν ξέρω πόσο δύσκολο ή εύκολο θα είναι... Θα δείξει στην πορεία.
Τα θετικά του είναι:
1) Ήμουνα και πέρσι στο χώρο αυτό, έτσι ξέρω το προσωπικό και κυρίως το αφεντικό.
2)Εν καιρώ "κρίσης" με προσλάβανε αμέσως
3)Είναι 1 λεπτό από το σπίτι μου
4)Τα περσινά λεφτά ήταν πολύ καλά (κάπου εκεί θα κυμαίνονται και φέτος - ευελπιστώ δηλαδή :)) 

1 σχόλια:

Μητρικός θηλασμός.com είπε...

Έκπληξη!! Ένα δωράκι σε περιμένει ΕΔΩ :-)

Δημοσίευση σχολίου

Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers