Ευχαριστώ

Σ' ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου...
Που με αγάπησες γι' αυτό που είμαι...
Που με συμβουλεύεις πάντα για το καλό μου...
Που προσπαθείς για την αγάπη μας...
Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις αγάπη μου...

Χρόνια μου Πολλά και ευλογημένα!!!

Χρόνια μου πολλά για χθές....Αν και ήθελα από χθες να ξεκινήσω το ιστολόγιο με προλάβανε άλλες υποχρεώσεις...
Όμορφα τα πέρασα δεν μπορώ να πω...Ήταν μια ζεστή μέρα οικογενειακή :)
Σβήσαμε και τα κεράκια μας...(Α δε λέμε την ηλικία μας...) :D
Λίγες κουβεντούλες, όμορφες και ήρεμες από μένα αλλά και απ' ότι συμβαίνει γύρω μου...
Φιλάκια
xxxx

1 σχόλια:

Αντρη είπε...

Χρόνια σου πολλά έστω και αργοπορημένα ζουζούνα :)

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Αρχική σελίδα
Related Posts with Thumbnails

Πόσοι κόπιασαν στην κουβεντούλα μας...

 hit counter

hit counter

Τι ειπώθηκε...

Configure your calendar archive widget - Edit archive widget - Flat List - Newest first - Choose any Month/Year Format

Τι ειπώθηκε πιο παλιά...

Tik..tak

Followers